Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Sweet pink λαμπάδες!!!!!!

             Καλησπέρα!
             Τι κάνετε;Εγώ χάθηκα λίγο απ την μπλογκογειτονιά!
             Λίγο οι δουλειές,λίγο η μικρή,καθόλου χρόνος για
             κατασκευές!!!Τελικά κατάφερα και έφτιαξα μερικές
             sweet pink λαμπάδες !!!!
             Έχω τσαντιστεί με τις εταιρίες και τα μεγάλα παιχνιδοκαταστήματα!!
             Βάζουν ένα παιχνίδι σε συσκευασία και ένα κερί ρόζ ή μπλέ και
             αυτό είναι.Αυτή είναι η λαμπάδα σχεδόν όλων των παιδιών το
             βράδυ της Ανάστασης!!!
             Έτσι και γω ξεκίνησα να μεταμορφώνω τις λαμπάδες της κόρης
             μου,της βαφτιστήρας μου και για όποιον μου το ζητήσει!!!!
Τσαντούλα απο ύφασμα!!

Αυτή είναι της κόρης μου με το γλυκό
χελωνάκι απο τσόχα!!!

Με λουλούδια!!!!

Και άλλο ένα γλυκό ρόζ χελωνάκι
απο τσόχα!!!
            

16 σχόλια:

foufoula89 είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕς...ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Craft Fairies είπε...

Οι χελωνίτσες σου είναι έτοιμες για την βόλτα τους την νύχτα της Αναστάσεως!
Όλες οι λαμπαδίτσες σου είναι όπως θα έπρεπε να είναι!Όμορφες,με γούστο και χειροποίητες!
Καλό μήνα!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

foufoula να είσαι καλά,καλό μήνα!!!



Craft Fairies καλώς ήρθατε στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!
Τα χελωνάκια πιστεύω ότι θα κλέψουν την παράσταση στην Ανάσταση!!!Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!!!!!!

Μαιρη είπε...

Είναι υπέροχες!!! Αυτές ιδιαίτερα με την τσόχα!! Καλά κάνεις που τις φτιάχνεις μόνη σου! Το έχουν παρακάνει πια με τις λαμπάδες...Η κούτα τεράστια(με το παιχνίδι...)κ το κερί...χωρίς τίποτα επάνω...

Ρούλα είπε...

Αναστασία μου είναι πολύ όμορφες..! Το ρόζ το λατρεύω! Μπράβο σου! Έχουμε την ίδια πουά κορδέλα ε; Εγω σε λιλά.. Δεν είναι τέλεια; Φιλιά καλό μήνα!

Βιoλέτα είπε...

Εγώ αυτές τις λαμπάδες θα λυπόμουν να τις ανάψω.θα τις κρατούσα για τον επόμενο χρόνο..και τον επόμενο...και τον επόμενο!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Το χελωνάκι είναι σκέτη γλύκα!!!!!

painter είπε...

Πανέμορφες οι λαμπαδίτσες σου, μια γλύκα!!!
Καλώς σε βρήκα!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες!!!!!!!!!!!



Μαίρη,είπαμε,έχει καταντήσει αίσχος το θέμα με τις κουτάρες,όπως λες!!!!Φιλιά!!!!

Ρούλα,η συγκεκριμένη κορδέλα είναι απ τις αγαπημένες μου σε όλα τα χρώματα!!!!


Βιολέτα,τέλεια ιδέα!!!Γιατί κάθε χρόνο να έχουμε διαφορετική λαμπάδα;;;

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Konstantina και μένα μου αρέσει το χελωνάκι πάρα πολύ,βέβαια δεν είναι το σχέδιο δικό μου αλλά δεν πειράζει!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

painter καλως ήρθες στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!Να τα λέμε!!!!kisses!!!!

spoon_n_love είπε...

Πανέμορφες οι λαμπάδες σου όλες,η μία καλύτερη από την άλλη.Άσε που είναι και ροζ,αγαπημένο χρώμα.Συγχαρητήρια!!!!

Ειρήνη είπε...

Καλησπέρα..και καλώς σε βρήκα!οι λαμπαδίτσες σου είναι πολύ όμορφες και ζουζουνιάρικες!χι χι!θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

nadia σε ευχαριστώ πολύ!!!Αν ήταν δυνατό θα είχα ροζ πολλά σημεία του σπιτιού μου αλλά έχω περιοριστεί στο δωμάτιο της κόρης μου και στις κατασκευές μου!!!!φιλιά!!!!!!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

nadia σε ευχαριστώ πολύ!!!Αν ήταν δυνατό θα είχα ροζ πολλά σημεία του σπιτιού μου αλλά έχω περιοριστεί στο δωμάτιο της κόρης μου και στις κατασκευές μου!!!!φιλιά!!!!!!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλημέρα Ειρήνη και καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα τα λέμε σίγουρα!!!!kisses!!