Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Κόκκινα και γαλάζια!!!!!

                                     Καλησπέρα!Είστε όλοι καλά;
                                     Εγώ μαζί με κουλουράκια,τσουρέκια και κόκκινα αυγά
                                     συνεχίζω και τις αναρτήσεις μου!!!!
                                     Σε αυτή την ανάρτηση δεν θα δείτε κάτι ρόζ και για να
                                     ακριβολογούμε,δεν θα δείτε καθόλου ρόζ!!!!!!!
                                     Όπως είναι και ο τίτλος μου.....  μόνο
                                                   κόκκινα και γαλάζια!!!!!!!
Ο βασιλιάς της πίστας σε κρεμαστό πόρτας για
το παιδικό υπνοδωμάτιο και
σε γύαλα με πετρούλες και κερί!!!!!!!

Κορώνα για τον πρίγκηπα Άγγελο σε
 κρεμαστό πόρτας

Κορώνα για τον πρίγκηπα Κωνσταντίνο
σε κρεμαστό πόρτας για το παλατοδωμάτιο τους!!!

                                                 Και η γύαλα τους με το παλάτι τους!!!!!!!
                                                     Φιλιά πολλά σε όλους!!!!!!!

9 σχόλια:

Διασκέσις είπε...

Κόκκινα και γαλάζια ε;Σωστόν!Γιατί και τ'αγοράκια έχουν ψυχή!Πάρα πολύ όμορφα!Φιλιά!Και καλή Ανάσταση!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλή Ανάσταση Διασκέσις,να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τα λέμε πάλι.kisses!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Υπέροχα!! Ειδικά τα γαλάζια, πολύ νεραϊδένια!!! Καλή Ανάσταση!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλή Ανάσταση Ανεράιδα!!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Σαν αγορομάνα τώρα δικαιωνομαι!!! χαχαχα
Είναι υπεροχα!!!! Τέλεια!!! Απίσττευτα όμορφα!!!!!!!
Φιλιά... Καλή Ανάσταση Τίνκερμπελ!!!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Έχεις και συ δίκιο!!!!!!!Σας έχω πρήξει στα ρόζ αλλά τι να κάνω;;;;Εγώ είμαι κοριτσομάνα βλέπεις!!!!!Παρόλα αυτά νομίζω ότι καλά τα καταφέρνω και για τα αγοράκια μας!!!!!Κωσταντίνα μου,Καλή Ανάσταση,να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!!Φιλιά πολλά!!!!

Ρούλα είπε...

Είναι όλα απλά τέλεια!!! Συγχαρητήρια Αναστασία μου! Ε βέβαια και τα αγορίστικα μπορεί να είναι εξίσου όμορφα όσο τα κοριτσίστικα! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι, καλό πάσχα με υγεία!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλή Ανάσταση Ρουλίτσα!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!!!
Χρόνια Πολλά!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!