Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα ,ιδιαίτερα στολίδια !!

                                          Στολίδια για το δέντρο,στολίδια για γιρλάντα,
                                          στολίδια για το παράθυρο.
                                          Παντού μπορούν να μπουν αυτά τα υπέροχα 
                                          στολίδια plexi-glass .....
                                          Οι φώτο....






                                           Ζωγραφισμένα στο χέρι με ότι εικόνα εσείς 
                                           επιλέξετε!!!!! 
                                           Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Cookies Christmas Ornaments!!!!!

Είναι ζεστά ,διπλοφουρνιστά,ραμμένα στο χέρι.
Έτοιμα για στόλισμα αλλά όχι για φάγωμα......!
Οι φώτο..
Με φούστα tutu και glitter.

Mε παπιγιόν.

Μπάλα με μπισκοτοανθρωπάκι,
κουδουνάκι και περλίτσες.

Μπάλα με μπισκοτοανθρωπάκι,
παπιγιόν ,κουδουνάκι και περλίτσες.
Πάω να βγάλω απο το ''φούρνο'' και τα
υπόλοιπα μπισκοτοανθρωπάκια της
οικογένειας!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Χειροποίητες μπάλες απο τσόχα!!!

Στολιδάκια απο τσόχα σε σχήμα μπάλας!!
Σε ροζ απόχρωση!!
Χο!!Χο!!Χο!!!

Η μπουγάδα του Άι-Βασίλη!
 

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Χιονάνθρωπος!!!!!!!!!

Χιονάνθρωπος!Με αυτόν τον γλυκό λευκό με μωβ αξεσουάρ χιονάνθρωπο,θα πάρω μέρος
στον μηνιαίο διαγωνισμό που κάνει η φίλη μου η νερα"ι"δομάγισσα apinkdreamer.blogspot.com
με θέμα το μώβ.Το μώβ όπως λέει και η ίδια είναι το αγαπημένο της χρώμα!!!!!!!!
Δείτε λοιπόν το χιονανθρωπάκι μου!!!!!!!!!
                                                       Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα στολίδια χιονανθρωπάκια!!!!!!!!

Μεγάλη γκάμα απο Χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο!!!!
Τα υλικά μας για να γίνουν αυτά τα όμορφα και πρωτότυπα στολίδια είναι
     1) αγάπη για τα Χριστούγεννα
     2) όρεξη
     3) πολύ χρόνο
     4) φαντασία
     5) και για το τέλος αφήνω το cernit!!!!!!!!!!
Mερικές φώτο
τσάντα,καπέλο,κολιέ και φύγαμε για παγωμένο καφέ!!!

οι 4 φίλες εδώ έτοιμες για μπαρότσαρκα!!!!!

και οι γαμπροί!!!!!!

αυτοί κρατάνε κα δώρα!!!!ουάου!!!
απο το πρώτο κιόλας ραντεβού;;;;

αυτός εδώ είναι βουνίσιος.
Έχω να σας πω ότι η επιχείρηση είναι οικογενειακή!!
Δηλαδή,τον κύριο απο πάνω και τον κύριο απο κάτω
τους έφτιαξε το μεγάλο ξωτικό της επιχείρησης Νερα"ι"δόσκονη.
(ο άντρας μου είναι αυτός).

Και αυτός είναι δημιουργία του μεγάλου ξωτικού,
ο ζογκλέρ μας.

θέλει 2 φώτο για να φανεί καλά.

Και αυτός εδώ είναι η μασκότ όλων!!!!
Αυτός είναι δημιουργία του μικρού ξωτικού
(της κόρης μου)!!!!!
Αυτά παθαίνω όταν δεν περιμένω να πάνε για ύπνο
τα ξωτικά μου!!!!!!!!!!
Αυτά για σήμερα!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!!!

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!!!!!!!!

Καλημέρα μπλογκογειτονιά!!!!
Εδώ και λίγες μέρες έφτιαξα κάποια στολίδια για το δέντρο και δεν κρατιέμαι,θέλω να σας τα δείξω!!!Με αφορμή λοιπόν του καιρού που χάλασε(χι!!!χι!!!!) ε,είπα και γώ να φτιάχνω σιγά-σιγά τα χριστουγεννιάτικα μου που τα λατρεύω!!!!!!
Δείτε λοιπόν τι έφτιαξα!!!!!
Αγγελάκι που κάνει προσευχή!!

Εδώ όλα με τα ροζ μαλλιά και με φορέματα
κεντημένα με λουλούδια!!!Φυσικά και μπόλικο glitter!!

Με ξανθά μαλλιά και καμπανούλες!!!

Όλη η παρεούλα μαζί!!!!!!
Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα στολίδια μου για φέτος τα Χριστούγεννα!!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!