Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
Χριστουγεννιάτικα ,ιδιαίτερα στολίδια !!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
6:10 μ.μ.
7
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013
Cookies Christmas Ornaments!!!!!
Είναι ζεστά ,διπλοφουρνιστά,ραμμένα στο χέρι.
Έτοιμα για στόλισμα αλλά όχι για φάγωμα......!
Οι φώτο..
Έτοιμα για στόλισμα αλλά όχι για φάγωμα......!
Οι φώτο..
Με φούστα tutu και glitter.
Mε παπιγιόν.
Μπάλα με μπισκοτοανθρωπάκι,
κουδουνάκι και περλίτσες.
Μπάλα με μπισκοτοανθρωπάκι,
παπιγιόν ,κουδουνάκι και περλίτσες.
Πάω να βγάλω απο το ''φούρνο'' και τα
υπόλοιπα μπισκοτοανθρωπάκια της
οικογένειας!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
9:20 π.μ.
3
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Ετικέτες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012
Χειροποίητες μπάλες απο τσόχα!!!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
4:48 μ.μ.
3
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Ετικέτες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
Χιονάνθρωπος!!!!!!!!!
Χιονάνθρωπος!Με αυτόν τον γλυκό λευκό με μωβ αξεσουάρ χιονάνθρωπο,θα πάρω μέρος
στον μηνιαίο διαγωνισμό που κάνει η φίλη μου η νερα"ι"δομάγισσα apinkdreamer.blogspot.com
με θέμα το μώβ.Το μώβ όπως λέει και η ίδια είναι το αγαπημένο της χρώμα!!!!!!!!
Δείτε λοιπόν το χιονανθρωπάκι μου!!!!!!!!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!
στον μηνιαίο διαγωνισμό που κάνει η φίλη μου η νερα"ι"δομάγισσα apinkdreamer.blogspot.com
με θέμα το μώβ.Το μώβ όπως λέει και η ίδια είναι το αγαπημένο της χρώμα!!!!!!!!
Δείτε λοιπόν το χιονανθρωπάκι μου!!!!!!!!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
11:38 π.μ.
13
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Ετικέτες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
Χριστουγεννιάτικα στολίδια χιονανθρωπάκια!!!!!!!!
Μεγάλη γκάμα απο Χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο!!!!
Τα υλικά μας για να γίνουν αυτά τα όμορφα και πρωτότυπα στολίδια είναι
1) αγάπη για τα Χριστούγεννα
2) όρεξη
3) πολύ χρόνο
4) φαντασία
5) και για το τέλος αφήνω το cernit!!!!!!!!!!
Mερικές φώτο
Τα υλικά μας για να γίνουν αυτά τα όμορφα και πρωτότυπα στολίδια είναι
1) αγάπη για τα Χριστούγεννα
2) όρεξη
3) πολύ χρόνο
4) φαντασία
5) και για το τέλος αφήνω το cernit!!!!!!!!!!
Mερικές φώτο
τσάντα,καπέλο,κολιέ και φύγαμε για παγωμένο καφέ!!!
οι 4 φίλες εδώ έτοιμες για μπαρότσαρκα!!!!!
και οι γαμπροί!!!!!!
αυτοί κρατάνε κα δώρα!!!!ουάου!!!
απο το πρώτο κιόλας ραντεβού;;;;
αυτός εδώ είναι βουνίσιος.
Έχω να σας πω ότι η επιχείρηση είναι οικογενειακή!!
Δηλαδή,τον κύριο απο πάνω και τον κύριο απο κάτω
τους έφτιαξε το μεγάλο ξωτικό της επιχείρησης Νερα"ι"δόσκονη.
(ο άντρας μου είναι αυτός).
Και αυτός είναι δημιουργία του μεγάλου ξωτικού,
ο ζογκλέρ μας.
θέλει 2 φώτο για να φανεί καλά.
Και αυτός εδώ είναι η μασκότ όλων!!!!
Αυτός είναι δημιουργία του μικρού ξωτικού
(της κόρης μου)!!!!!
Αυτά παθαίνω όταν δεν περιμένω να πάνε για ύπνο
τα ξωτικά μου!!!!!!!!!!
Αυτά για σήμερα!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!!!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
8:50 π.μ.
14
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Ετικέτες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
Χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!!!!!!!!!
Καλημέρα μπλογκογειτονιά!!!!
Εδώ και λίγες μέρες έφτιαξα κάποια στολίδια για το δέντρο και δεν κρατιέμαι,θέλω να σας τα δείξω!!!Με αφορμή λοιπόν του καιρού που χάλασε(χι!!!χι!!!!) ε,είπα και γώ να φτιάχνω σιγά-σιγά τα χριστουγεννιάτικα μου που τα λατρεύω!!!!!!
Δείτε λοιπόν τι έφτιαξα!!!!!
Εδώ και λίγες μέρες έφτιαξα κάποια στολίδια για το δέντρο και δεν κρατιέμαι,θέλω να σας τα δείξω!!!Με αφορμή λοιπόν του καιρού που χάλασε(χι!!!χι!!!!) ε,είπα και γώ να φτιάχνω σιγά-σιγά τα χριστουγεννιάτικα μου που τα λατρεύω!!!!!!
Δείτε λοιπόν τι έφτιαξα!!!!!
Αγγελάκι που κάνει προσευχή!!
Εδώ όλα με τα ροζ μαλλιά και με φορέματα
κεντημένα με λουλούδια!!!Φυσικά και μπόλικο glitter!!
Με ξανθά μαλλιά και καμπανούλες!!!
Όλη η παρεούλα μαζί!!!!!!
Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα στολίδια μου για φέτος τα Χριστούγεννα!!!
Σας νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!
Αναρτήθηκε από
Αναστασία Νεραϊδόσκονη
στις
9:31 π.μ.
45
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
Ετικέτες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

