Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί ,πριν απο λίγη ώρα γύρισα απο την ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
και ο ενθουσιασμός μου δεν είναι τόσο για την έκθεση όσο για τα κορίτσια που γνώρισα εκεί.
Ήταν η Κατερίνα απο το Handmade with lone
η Έλενα απο το Scrap...Glitter....και άλλες ιστορίες
η Κάτια απο το Marilise
η Βίκυ απο το My wish books
η Ρούλα απο το Art makes me happy
και φυσικά η Λένα απο το enjoy scrapping που είχε περίπτερο στην έκθεση!!!!!!!!!
Σας δείχνω 2,3 φώτο που τραβήξαμε,δυστυχώς δεν είναι στη φώτο όλα τα κορίτσια που ανέφερα
αλλά επειδή είχε και η Λένα φωτογραφική,μπερδευτήκαμε λίγο!!!!!!Δείτε απο μάνα την αρχή και
η συνέχεια απο την Λένα μας!!!!!!!
Πέρασα φανταστικά!!!!!!!!!
και ο ενθουσιασμός μου δεν είναι τόσο για την έκθεση όσο για τα κορίτσια που γνώρισα εκεί.
Ήταν η Κατερίνα απο το Handmade with lone
η Έλενα απο το Scrap...Glitter....και άλλες ιστορίες
η Κάτια απο το Marilise
η Βίκυ απο το My wish books
η Ρούλα απο το Art makes me happy
και φυσικά η Λένα απο το enjoy scrapping που είχε περίπτερο στην έκθεση!!!!!!!!!
Σας δείχνω 2,3 φώτο που τραβήξαμε,δυστυχώς δεν είναι στη φώτο όλα τα κορίτσια που ανέφερα
αλλά επειδή είχε και η Λένα φωτογραφική,μπερδευτήκαμε λίγο!!!!!!Δείτε απο μάνα την αρχή και
η συνέχεια απο την Λένα μας!!!!!!!
Πέρασα φανταστικά!!!!!!!!!
Η Λένα ,εγώ και η Βίκυ
Η Κατερίνα και εγώ
οι τρείς χάριτες.
Κορίτσια χάρηκα που σας γνώρισα και πέρασα υπέροχα!!!!!

