Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΘΕΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΘΕΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ!!!!!

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί ,πριν απο λίγη ώρα γύρισα απο την ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
και ο ενθουσιασμός μου δεν είναι τόσο για την έκθεση όσο για τα κορίτσια που γνώρισα εκεί.
Ήταν η Κατερίνα απο το  Handmade with lone
          η Έλενα  απο το Scrap...Glitter....και άλλες ιστορίες
          η Κάτια  απο το Marilise
          η Βίκυ  απο το My wish books
          η Ρούλα απο το Art makes me happy
και φυσικά η Λένα απο το enjoy scrapping που είχε περίπτερο στην έκθεση!!!!!!!!!
Σας δείχνω 2,3 φώτο που τραβήξαμε,δυστυχώς δεν είναι στη φώτο όλα τα κορίτσια που ανέφερα
αλλά επειδή είχε και η Λένα φωτογραφική,μπερδευτήκαμε λίγο!!!!!!Δείτε απο μάνα την αρχή και
η συνέχεια απο την Λένα μας!!!!!!!
Πέρασα φανταστικά!!!!!!!!!
Η Λένα ,εγώ και η Βίκυ

Η Κατερίνα και εγώ

οι τρείς χάριτες.
Κορίτσια χάρηκα που σας γνώρισα και πέρασα υπέροχα!!!!!