Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Χειροποίητα Χριστουγεννιάτικα στολίδια 2012!!xo!!xo!!xo!!

48 μέρες για το Χριστούγεννα!!!!Xo!!xo!!xo!!
Mια πολύ αγαπημένη μου εποχή του χρόνου που είναι γεμάτη
με αγάπη,αγάπη,αγάπη!!!!!!!
Έτσι λοιπόν και τα πρώτα στολίδια απο το εργαστήριο της νεραϊδόσκονης
είναι έτοιμα.........xo!!xo!!xo!!
Τα πρώτα ροζ δεντράκια!!!

με μωβ φιογκάκι

χο!!χο!!χο!!

Το έλατο!!

Το παπούτσι του ξωτικού!!

Η άσπρη μπότα του Άι Βασίλη

Ο γλυκός μου χιονάνθρωπος

Η κόκκινη μπότα του Άι Βασίλη χο!!χο!!χο!!
(με αυτή μοιράζει τα δώρα)

Τα έλατα

και ο μικρός μου χιονάνθρωπος!!!
Αυτά για αρχή!!!
Μην ξεχνάτε και το Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι
που έχει ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες το
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!
 
 

10 σχόλια:

sundayspoon είπε...

Πολύ όμορφα στολίδια! Ειδικά αυτοί οι χιονάνθρωποι είναι σκέτη γλύκα!

princess είπε...

Τέλεια στολίδια Αναστασία μου!

Unknown είπε...

πανέμορφα!!!!

Pepi είπε...

Πραγματικά στολίδια για το δέντρο και όχι μόνον! Να'σαι καλά!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

εμένα μου τάλεγε η SOURLOULOU αλλά δεν την πίστευα τι ομορφιά τρέχω για αναρτηση

Unknown είπε...

υπεροχα!!!

Unknown είπε...

αααααα... ξετρελάθηκα!!!!!!! Είναι τόσο μα τόσο μα τόσο όμορφα!!!!!!!!

Craft Fairies είπε...

Είναι τόσο ωραία τα Χριστούγεννα!!!Αλλά και τα στολιδάκια σου,δεν πάνε πίσω!!Καλές γιορτές να έχουμε!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφα στολίδια μπραβο!!!!!

Olympia Kobeli είπε...

Πάρα πολύ όμορφα και χαριτωμένα τα στολίδια. Παραμυθένια θα έλεγα!!!