Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BALLARINA PARTY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BALLARINA PARTY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Διακόσμηση Ballarina party

                                            Kαλησπέρα!Τι κάνετε;
                                     Το Σάββατο έγιναν τα γενέθλια της βαφτιστήρας μου
                                     που έκλεισε τα 2 και της αδερφούλας της,που έκλεισε
                                     τα 5!!!!!!!!!!!!!Χρόνια πολλά κορίτσια!!!!!!!!!!!!!!!
                                    Μετά χιλίων κόπων και βασάνων,ΝΑΙ!!!!!Η κουμπάρα
                                    μου αποφάσισε το θέμα!!!!!!
                                    Και φυσικά έχω υλικό από την εσωτερική διακόσμηση!
Η τραπεζαρία σε τόνους ροζ,λαχανί με κορώνες
, ραβδάκια και στεφανάκια για τα κοριτσάκια!!
Η γύαλα είναι ζωγραφισμένη με window color
με την lillifee ballarina!!!!!!!!

Και επειδή η λεπτομέρια κάνει την διαφορά,
στολίσαμε και τις καρέκλες με γάζα και pon-pon!!!!

Η καμάρα και αυτή με pon-pon!!!!

Εδώ η κουμπάρα μου έφτιαξε αυτά τα διάφανα
 ποτηράκια (τα είχε δεί από την φίλη μας την Ανεράιδα)
με τσόχα και γκοφρέ και τα γέμισε με λιχουδιές !!!

Έφτιαξε και μπισκότα με τα ονόματα των κοριτσιών
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ!!!
Και τα στόλισε με τί άλλο;;;;;;;;
Με pon-pon!!!!!!

Pon-pon και εδώ!!!!
Παντού pon-pon!!!!!
Καφάσι με γλειφιτζούρια,βάση με cup-cake,
γυάλες με μακαρόν και ζαχαρωτά!!!

 
Η βάση για τα cup-cake είναι πάλι ιδέα της Ανεράιδας
απλά εμείς βάλαμε το προσωπικό μας γούστο !!!


Και μια φώτο από το μπαλκόνι με φαναράκια και
τι άλλο;;;;Pon-pon!!!!!!!
Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το party!!!!!!
kisses!!!!!!