Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Χειροποίητες χριστουγεννιάτικες μπάλες!!!!!!!!

Καλημέρα μετά απο πολύ καιρό!!!!!Δυστυχώς αυτήν τη βδομάδα δεν μπόρεσα ,
δεν πρόλαβα να παρακολουθήσω τα σπιτάκια σας ούτε και έκανα κάποια ανάρτηση !!!!!!!
Σήμερα όμως θα σας δείξω τις μπάλες που έφτιαξα όλο αυτό τον καιρό για χριστουγεννιάτικο δέντρο !!!!!!!Και με την σημερίνή μου ανάρτηση θα πάρω μέρος στον χριστουγεννιάτικο πανηγύρι
του Stars and icicles!!!!!!
Λοιπόν σας δείχνω τις δημιουργίες μου!!!!!!!
Το κοκκινομάλικο αγγελάκι που μας εύχεται
MERRY CRISTMAS!!!!

η πίσω πλευρά της μπάλας με έλατα χιονισμένα
και φράχτη!!!

το χιονισμένο μας σπιτάκι

και αυτό είναι το χιονισμένο σπιτάκι του Αι Βασίλη
που ΄κοιμάται ο καημένος για να ξεκουραστεί
απο την πολύ δουλειά που είχε!!!!!!
Όπως βλέπετε κάτω απο το σπιτάκι έχω βάλει τεχνιτό χιόνι
και την ίδια τεχνική έχω κάνει και στις δύο παρακάτω μπάλες μου!!!!

το ερωτευμένο ζευγαράκι μου!!!!!!
Αυτά λοιπόν,ελπίζω να σας αρέσουν!!!
Σας νεραϊδοφιλώώώ!!!!!!

34 σχόλια:

Μαρία είπε...

Είναι τέλειες..απίθανες..μου άρεσαν πάρα πολύ..καλή επιτυχία..φιλιά πολλά

Unknown είπε...

παρα πολυ ομορφες κ ιδιαιτερες..καλα να περνας ευχομαι

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΜΠΑΛΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!!ΚΑΛΟ ΣΚ!!ΦΙΛΙΑ!!

Elena είπε...

Μπράβο κοριτσάκι μου!Το ερωτευμένο ζευγαράκι δε, είναι πανέμορφο!!!Η Ναταλίτσα ξετρελάθηκε!Εμείς επιχειρήσαμε παλιότερα να φτιάξουμε αλλά δεν μου κάθησε πολύ καλά!Βασικά ήταν μια αποτυχία.....

Βίκυ είπε...

Πολύ όμορφες!Μας έβαλες στο πνεύμα των Χριστουγέννων!

Demi είπε...

Καταπληκτικές μπαλίτσες και πολύ όμορφες οι φιγούρες!!!καλη επιτυχία!!!μπράβο!!!!!

Ioanna K. είπε...

φανταστικές οι μπαλίτσες σου!!! μπράβο!!! άντε λοιπόν και καλές γιορτές! ^^

Βάσια είπε...

Καταπληκτικές οι μπαλες σου!
Καλές γιορτες λοιπον!

painter είπε...

Υπέροχες είναι, Μπράβο σου!!!
Και του χρόνου.
Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!

Ρούλα είπε...

Είναι φανταστικές Αναστασία μου!!!! Μα τόσο ταλέντο που έχεις σε ότι και να φτιάξεις..!!! Άντε καλές γιορτές να έχουμε! Φιλιά!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΜΠΑΛΛΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ !!!!!!

apinkdreamer είπε...

πανεμορφες και τοσο χαρουμενες και πρωτοτυπες!!! καλη επιτυχια αναστασια μου στο διαγωνισμο!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Πανέμορφες είναι!!! Πως τις κάνεις;;; Ξετρελάθηκα!!! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε! Φιλιά και καλό Σ.Κ!!!

princess είπε...

Εϊναι φανταστικές και το χιόνι που έχεις βάλει είναι φοβερό! Καλέ, μην μου πεις ότι στόλισες κιόλας το δέντρο σου; Μου φαίνεται εσύ μας ξεπέρασες όλες!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!!Χαίρομαι που άρεσαν και σε εσάς οι μπάλες μου!!!!!Η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά δύσκολο να σταθεί το χρώμα χωρίς κενά!!!!Και όσο για το εάν στόλισα,ναι!!!!!!!ναι!!!!!!!γιούπι!!!!!!!!!στόλισα και το δέντρο και την πολιτεία!!!!!!!μέσα στην βδομάδα θα σας την δείξω!!!!!!
Σας νεραίδοφιλώ,καλό βράδυ!!!!!!!!!

Angelique είπε...

Τι όμορφα και χαρούμενα στολίδια είναι αυτά!!Μπράβο!!

Λαμπρινή είπε...

Δώσε οδηγίες,υλικά,σχέδια...δώστα όλα να σε αντιγράψω γιατί θέλω κι εγώωωωω!!!!!Ολα θέλω να τα φτιάξω φέτος, όλα μ'αρέσουν!!Θα προλάβω??????
Τέλεια , χίλια μπράβο!

maya =^o^= είπε...

φοβάμαι να γράψω πολλά δεν θέλω να σου μπλοκάρω πάλι τη σελίδα!!!ένα θα πω μονάχα!!είσαι φανταστική δημιουργός!!!μιάου!!

fotolabida maria είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ !!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Τι ωραία!!δένδρο στολισμένο με μπαλίτσες φτιαγμένες από τα χεράκια σου!!!Μπράβο Αναστασία μου!!!

Onirokosmos είπε...

Απίστευτα όμορφες!!!!!!! Δεν παίζεσαι εσύ, νεραϊδούλα!!!!! Καλή επιτυχία, αν και σίγουρα την έχεις!

Mania είπε...

Εξαιρετική δουλειά!! Μου αρέσει πολύ!! Μπράβο σου!! Σου εύχομαι καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

Αναστασία είπε...

Υπέροχες-νεραϊδένιες!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

kalypso είπε...

Και του χρόνου, και του χρόνου. Είναι υπέροχες, και να φανταστείς οτι στα μαγαζιά τις χρυσοπληρώνεις. Μπράβο σου!

Μαριάννα είπε...

Μπραβο!!!!!!
Είναι τέλειες!!

neli είπε...

Εκπληκτικες και καλοδουλεμενες οι μπαλες σου!!!!!!!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Γλυκούλια!!!!!!

Sophie είπε...

Αναστασία μου υπέροχες οι μπαλίτσες σου και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις φιλάκια!!!!

Τζέσσυ είπε...

Γεια σου Αναστασία!!!!!!
Εκπληκτικές οι μπαλίτσες σου!!!!!!!
Ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα!!!!!!!
Φιλάκια!!!! Τα λέμε!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ όμορφες μπάλες!!! Ειδικά η τελευταία με τα χιονανθρωπάκια, γλυκύτατη!!!

Eustathia είπε...

τρομερές έγιναν!!! μπράβο!!!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφες!!! Μπράβο!!!
Καλό Σ/Κ!!!

Agathi είπε...

πολύ όμορφες!! μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου!!! φιλιααα!

Ανώνυμος είπε...

FOBERES. EYXARISTO POLY!FILAKIA KAI STH MIKRH!NORA