Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χριστουγεννιάτικα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χριστουγεννιάτικα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Άγιος Βασίλης έρχεται.....

Δεν φτάνει που ήρθε τα μεσάνυχτα και μας έφαγε 8 κουραμπιέδες,
12 μελομακάρονα,97 τρουφάκια και ήπιε όοοοοοοοολο το γάλα
απο το ψυγείο,άναψε την πολιτεία μας και το δέντρο μας,
πήρε την φωτογραφική μου μηχανή, που την είχα αφήσει πάνω
στο τραπέζι και είπε στον ξωτικοβοηθό -Μέρφι φέρε την φωτογραφική μηχανή
και βγάλε με μια φωτογραφία να με δει η μικρή Ελεάννα το πρωί που θα
ανοίγει τα δώρα που της άφησα!!!!!!!!!!
Ηο!!!!Ηο!!!!!!!
Καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι με υγεία!!!!!!!
Ηο!!!!Ηο!!!Ηο!!!!!
 

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Στολιδάκια νέα!!!!Τσόχινες μπάλες!!!!!

Στολιδάκια νέα σχέδια,ζεστά,διπλοφουρνιστά με πολύ ,πολύ αγάπη
και μπόλικη νεραϊδόσκονη,που κάνουν την τέλεια συνταγή!!!!!!!!!!!!
Ξεκινάμε..............

Χριστουγεννίατικη μπάλα!!!!!!

Στολίδι μπάλα,χιονάνθρωπος!!!

Στολίδι μπάλα,χιονάνθρωπος!

Στολίδι μπάλα,τάρανδος!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!

 
 
 

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Xριστουγεννιάτικη γυάλα και ο κοιμισμένος Άϊ Βασίλης!!!!!!!!!!!!!!!!

Φέτος ο Άϊ Βασίλης θα φέρει δώρα μόνο στην Ελεάννα μας ( εννοώ όχι σε εμάς τους μεγάλους του σπιτιού)  και έτσι είπα να τον ζωγραφίσω κοιμισμένο!!!!!χα!!!χα!!!!Έπρεπε δίπλα του να του ζωγραφίσω και χαράτσια!!!!χα!!!!χα!!!!!
Τέλος πάντων,μην μαυρίζουμε μέρες που είναι!!!!!!!!
Έτσι λοιπόν σας δείχνω τον κοιμισμένο μου Άϊ Βασίλη....................

Είναι κρεμαστό πόρτας  με window color!!!!

και η γύαλα μου την οποία θα την γεμίσω με
χριστουγεννιάτικα γλυκά!!!!!!!
(όποιος φάει και μου χαλάσει το ντεκόρ,την έβαψε!!!)

ο γυμνός χιονάνθρωπος πυ έχω να σας πω ότι
έχει πολύ σουξέ!!!!!χα!!χα!!!

και ο άγιος Βασίλης μας!!!!
Αυτά για σήμερα,καλό Σ\Κ!!!!!!!!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!!!

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Κορμός με decoupage


Xιονάθρωπος απο τυρί

Στους αρραβώνες της αδερφής μου 31-12-2010
δεν είχε χιόνι έξω αλλά είπα να φτιάξω έναν
απο τύρι.Τελικά βγήκε γλυκούλης
και νόστιμος.

Plexi-Glas Christmas

 
Plexi Glas με window color και cres deco.

Plexi Glas με window color


Window color σε βινύλιο



Κρεμαστό πόρτας Christmas

 
Window color σε βινύλιο για την πόρτα


Ζωγραφική σε γυάλες

Window color πάνω σε γυάλες



Εδώ χρησιμοποίησα και cres deco.