Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Βραχιολάκια καοτσούκ!!!!Χειροποίητα,ροζ,μαύρο,γκρί!!!!!!!!

Βραχιολάκια καοτσούκ υπέροχα!!!!!!!
Αυτά τα φοράς πολλά μαζί για να δείχνουν ωραία όλα τα χρώματα μαζί!!!!!!
Οι φώτο........
Ροζ καοτσούκ με στρας και μοτίφ
αμαξάκι,καρδούλα και ματόχαντρο!!

Γκρί σκούρο καοτσούκ με στρας και μοτίφ
κέρατο,ματόχαντρο και ροδέλα!!!!

Γκρί ανοιχτό καοτσούκ με στρας και
μοτίφ ψαράκι!!!

Γκρί σκούρο καοτσούκ με στρας και
μοτίφ τυρκουάζ σταυρός και το σηματάκι
αυτό που είναι πολύ της μόδας!!!!!!!

Το αγαπημένο της μαμάς μου!!!!!
Γκρί ανοιχτό καοτσούκ με στρας και μοτίφ
ροδέλα κόκκινη και ματόχαντρο!!!!

Ροζ καοτσούκ με στρας και μοτίφ
σταυρός ροζ με ροζ ματόχαντρο!!!!

Ροζ καοτσούκ με στρας και μοτίφ
το σήμα της ειρήνης και ένα γλειφιτζούρι!!!!

Γκρί σκούρο καοτσούκ με στρας και μοτίφ
 ροδέλα και στρογγυλό πολύχρωμο μπαλάκι!!!

Ροζ καοτσούκ με λευκή πέρλα και μοτίφ
ζευγαράκι,πεταλούδα και ματόχαντρο!!!!

Γκρί ανοιχτό καοτσούκ με πέρλα και μοτίφ
κορώνα,αστέρι και καμηλοπάρδαλη!!!

Μαύρο καοτσούκ με πέρλα και μοτίφ
τσαντάκι και στρογγυλό λευκό με χρυσό!!

Και το τελευταίο για σήμερα,γκρί καοτσούκ σκούρο
με μοτίφ αστεράκι,πεταλουδίτσα και λουλουδάκι!!!!!
Σας νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

Μαρία είπε...

Υπέροχα βραχιολάκια ..και πολύ καλοκαιρινά ..πέρνα μια βόλτα ..σου έχω βραβειάκια ..καλό σ/κ ..φιλιά

maya =^o^= είπε...

πάρα πολύ όμορφα!!!τα ροζ με ξετρέλαναν!!!!!!! σε περιμένει βραβείο στο σπιτάκι μου!!!πολλά γατοφιλάκια κοριτσάκι!!!!!!!!

aggelikesdimiourgies είπε...

Πολύ ωραία χρώματα!! Μπράβο!!

Τζέσσυ είπε...

Έχω ξετρελαθεί με τα βραχιολάκια!!!!! Δεν έχω ξαναδεί τίποτα παρόμοιο!!!!!
Είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
Αν έχεις χρόνο πέρασε από το μπλογκοσπιτάκι μου να παίξεις ένα παιχνιδάκι!!!! Τα λέμε!!!!