Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Πασχαλινές λαμπάδες!!!!!!

Καλησπέρα σε όλους.Σήμερα σειρά έχουν οι πασχαλινές μας λαμπάδες!!!!!
Είναι φτιαγμένες απο τα χεράκια μου με αγάπη!!!!!!
Οι φώτο.......
πριόνι για τα αγοράκια

                                                           καροτσάκι και πιπίλες
                                                              η   πεταλουδίτσα μου!!!!!
                                                              Αυτές για σήμερα!!!!!!!
                                                             Σας νεραίδοφιλώ!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

princess είπε...

Αναστασία μου είναι πολύ όμορφες οιλαμπάδες σου! Μπράβο, γεια στα χεράκια σου!

Sophie είπε...

Αναστασία μου υπέροχες οι λαμπάδες σου!!!Πολύ όμορφα και φωτεινά χρώματα!!Μου αρέσει λίγο περισσότερο η πεταλουδίτσα αλλά και τις άλλες τις βρίσκω εξαιρετικές!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

marileni είπε...

Πρώτη φορά επισκεπτόμαστε το blog σου και ενθουσιαστήκαμε με...όλα!Αλλά και η εικόνα που εχεις στην αρχή είναι φανταστική!!!!!!

Lefki είπε...

Πανέμορφες οι λαμπάδες σου. Ζηλεύω! Μακάρι να μπορούσα να φτιάξω κι εγώ για τα βαφτισίμια μου. Κάθε χρόνο ψάχνω να τους πάρω κάτι ιδιαίτερο και αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι απαράδεκτες πολλές φορές. Υπέροχη δουλειά. Μπράβο σου!!!

Elena είπε...

Να 'τες, να 'τες οι πρώτες λαμπαδίτσες!!Καλή Αρχή Αναστασία μου!

ChinaCatSunflower είπε...

Αναστασία μου είναι πολύ όμορφες!!!
και του χρόνου να είσαι καλά να μας εντυπωσιάσεις!!!!

My home είπε...

Είναι υπέροχες όλες τους!!
Γεια στα χεράκια σου και του χρόνου!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!!!!!